woensdag 30 november 2011

Zaterdag Vriendschappelijk tegen Pancratius D1

Afgelopen zaterdag moesten we vriendschappelijk spelen tegen Pancratius D1, de ploeg die we vorig jaar in de competitie hadden.

Ik mocht weer starten op 10!! Dat is toch wel mijn plek en dat probeerde ik ook te laten zien aan mijn trainer. Ik speelde vandaag een lekkere wedstrijd zoals ik de laatste weken wel lekker speel. Heerlijke positie om te spelen en dat komt mijn spel ten goede denk ik..... ;-)))

Maar dit keer kunnen jullie zelf zien hoe het ging. Ik heb hier een link:
Richo in Toekomst journaal

Klik hem aan en laat de video spelen zeg ik......

Zie jullie zaterdag....

Hier nog wat foto's van de wedstrijd tegen Pancratius.

Weer op 10 vandaag

Ff kijken of ik iemand vrij kan spelen...


Op snelheid langs mijn directe tegenstander.

Aanwijzingen geven op het middenveld

En keihard werken voor balbezit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten