zaterdag 4 mei 2013

Kwartfinale tegen Internazionale

Vandaag spelen we in de kwartfinale tegen Internazionale. Voor mij begint het gelijk met een domper. Ik kan niet spelen vanwege een lichte blessure en de trainer besluit om me op de tribune te plaatsen...
Zware tijden!!
Pfff that S.cks!!!!
Op de tribune samen met Quincy die ook geblesseerd is!

In de bus blijkt dat we tegen een team met reuzen spelen, dus misschien is het wel verstandig om geen risico's te nemen.Er komen nog leuke wedstrijden aan zegt de trainer.

Onze jongens doen het goed deze wedstrijd. We zijn de betere ploeg,maar kunnen dat niet verzilveren.
Penalty's moeten de beslissing brengen. En omdat Jay er 1 pakt en wij niet missen, gaan we door naar de halve finale.

Vanavond spelen we tegen AC Milan de halve finale. Ik krijg het nieuws dat de trainer me wel de halve finale wil laten spelen, dus ik ga aan de slag met de fysio om me klaar te maken voor de wedstrijd. Zie jullie latersssss..
De Fysio gaat toch proberen me fit te krijgen voor de halve finale tegen AC Milan

Andere kwartfinales:
Chelsea - AC Milan                      0-4
Manchester City - Fiorentina         3-0
Benfica - Napoli                           1-0

Onze volgende tegenstander!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten