zaterdag 24 november 2012

Beker in Alphen aan de Rijn

Vandaag moesten we voor de 3de poulewedstrijd in de beker weer naar Alphense Boys. De ploeg waar we de vorige keer zo moeilijk tegen wisten te scoren..

Ik moest vandaag beginnen op de bank! Balen in deze mist en met deze kou, maar de trainer beslist natuurlijk. Iedereen was weer van de partij, dus we waren op volle sterkte afgereisd naar Alphen. In de 1ste helft was er geen vuiltje aan de lucht (alhoewel het natuurlijk erg mistig was!!). We kwamen door een mooie goal op een 0-1 voorsprong. Hiermee gingen we de rust in.
De 2de helft mocht ik mijn opwachting maken. Eindelijk! Ik wil natuurlijk altijd spelen. Ik probeerde gelijk de aanvallers aan het werk te zetten door de bal op te eisen en te verdelen. Het balletje ging lekker snel rond, waardoor we druk konden zetten op de tegenstander. Vandaag zou ik weer een goaltje weten te prikken, plus een lekkere assist waardoor we wisten uit te lopen tot 0-4.. In de laatste 7 wedstrijden heb ik nu 6 goals geprikt. Heerlijk voor een aanvallende middenvelder. Het ging dus ondanks maar 1 helft wel lekker vandaag. We hebben verder niets meer weggegeven. Een solide partij dus vandaag, heerlijk om mee terug te keren naar de Toekomst!

Nu de competitie weer volgende week met een wedstrijd thuis tegen AFC.....


2 Fast: Even 4 da Camera!!
Zoeken van de vrije man
Tactische Tips van de Trainer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten