zaterdag 12 mei 2012

Jany van der Veen toernooi 2012

Eigenlijk hebben we rust met de D2 dit weekeinde. Aanstaande dinsdag spelen we een minitoernooi bij FC Abcoude, dus mochten we genieten van een vrij weekend.

Behalve ik!!!! Ik mocht mee met de D1. Die spelen vandaag op het Jany van der Veen toernooi. En dat is altijd lekker als je mee mag doen op een toernooi met jongens die een jaartje ouder zijn. Ik zou wel veel wissel zitten, dacht ik.........

Niet dus: ik begon als wissel tegen Sparta. De laatste 10 min mocht ik invallen. Die wedstrijd werd 1-1 (goal van Justin Kluivert). De daarop volgende wedstrijd stond ik ineens in de basis, op 10 mijn favoriete positie, tegen Willem II/RKC. Wedstrijd zou eindigen zoals hij begonnen was, met 0-0. Ik speelde wel lekker. Voelde me heerlijk. De laatste wedstrijd in de poule, die gewonnen moest worden, stond ik zomaar weer in de basis. Nu speelde we tegen KRC Genk. Deze wedstrijd wisten we te winnen door 2 goals van Donyell Malen. In de kruisfinale tegen Bayer Leverkussen zou ik invallen. Ik wist bijna te scoren na een goede actie van Kick de Goede, maar hij belande helaas op de paal. Eindstand 2-1, op naar de finale.
De finale werd gewonnen van PSV met 1-0. Een heerlijke voetbaldag afgesloten met een goed gevoel. Lekker gespeeld vandaag.... Op naar dinsdag..

red. Foto Jany van der Veen toernooi 2011!! 

De D1 toont de cup na de overwinning op het Jany van der Veen toernooi 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten