zondag 25 maart 2012

Elinkwijk uit: Bekend terrein van Papa


Vandaag moesten we spelen tegen Elinkwijk.. Dat is bekend terrein voor mijn vader die daar gespeeld heeft. Ik mocht dus op 'zijn' veld laten zien dat ik in zijn voetsporen kan staan! whahaha.  Nou dat is wel gelukt denk ik. De 1ste van 4 wedstrijden die we moeten winnen ging voorspoedig.  Elinkwijk begon sterk, maar echte kansen konden ze niet creeren... Ons middenveld wist het spel naar ons toe te trekken nadat we op 0-1 kwamen... Voor rust wisten we onze voorsprong uit te bouwen naar 0-3. De 2de helft kreeg ik een ingeving en wist de stand op 0-4 te zetten (aardige goal toch?!). Door goed te spelen als team wisten we een mooie 0-5 op de borden te plaatsen voordat de scheids voor de laatste keer floot vandaag. Volgende week hebben we geen competitie verplichtingen en dus kunnen we ons opmaken voor een weekje MIC Barcelona 2012.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten