donderdag 10 november 2011

Een teleurstellende middag

Afgelopen weekend speelden we een wedstrijd tegen 1 van onze concurrenten in de poule. Bij winst zouden we voorlopig afstand kunnen nemen van deze tegenstander, maar het zou niet onze dag worden.....





Ik moest op de bank beginnen van de trainer. Purmersteijn begon fel aan de wedstrijd en wist ons team goed onder druk te zetten. In de 1ste helft kregen we 2 doelpunten tegen en konden we zelf maar 1x scoren. Dus de rust in met een 2-1 achterstand. De rust kreeg ik te horen dat ik 2de helft erin mocht. Ik merkte al gelijk hoe fel de tegenstander was en had een paar stevige duels achter de rug toen ik een tik tegen mijn enkel kreeg. Ik wilde wel verder, maar het kon niet. Ik moest toekijken hoe we ook nog een 3de goal tegen kregen. Deze wedstrijd hebben we helaas verloren, maar volgende week zullen we weer scherp gaan starten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten